تبلیغات
my little world - yeah
...summer's wonderful seconds

yeah

دوشنبه 14 بهمن 1392 07:25 ب.ظ

author : α gιяℓ ƒяσм ραяιѕ
http://upcity.ir/images2/00954614445773173219.png

ســـــلــــــام!
خـوبیـد؟خـوشیـد؟سـلـامتـیـد؟مـن یـکـی کـه بهتـر از ایـن نمیشـم!
حـالـا،به خـاطـر هـر چـی خـوشحـالـم،بـاشـم!
ای......
ادامــــــه........

عـاغـا من میخـوام وختـی بزرگ شـدم،مـوهـامـو رنـگ مـوهـای ایـن دختـره کنـم.
خـخـخ
رفتـم تـو گـوگـل سـرچ کـردم چگـونـه بـدون رژیـم لـاغـر شـویـم؟
نـگـاه کنیـن چـقـدر بـه انـدامـم اهمیـت میـدم!
خـوب،بـاسـه شمـا هـم نـکـاتـشـو اوردم!


ظروف کوچک را انتخاب کنید.
بشقاب کوچک را جایگزین بشقاب های بزرگ معمول کنید. با این روش بطور خودکار کمتر غذا می خورید. ظروف بزرگ، تمایل افراد به خوردن غذای بیشتر را بیشتر می کند. پس با سرو غذا در ظروف کوچک، بدون احساس گرسنگی، بدن خود را فریب دهید!

غذای خانه را ترجیح دهید.
حداقل پنج روز در هفته را در خانه غذا بخورید. پختن غذا آسان تر از آن است که فکر می کنید. مرغ، سبزیجات، لوبیا، کاهو و ماهی را جایگزین غذاهای چرب و ناسالم رستوران ها کنید. (مـا هـفـت روز هفتـرو غـذای خـانـگی داریـم!)

لحظه ای مکث کنید.
برخی از افراد بطور طبیعی حین غذا خوردن، قاشق و چنگال خود را رها کرده و برای چند دقیقه مکث می کنند. این راه را امتحان کنید، برای دقایقی دست از غذا خوردن بکشید و به گفتگو بپردازید. با این روش شما احساس می کنید که سیر شده اید و به معده خود اجازه استراحت می دهید.

آدامس بجوید.

جویدن آدامس نعنایی بدون شکر بهترین گزینه برای جلوگیری از مصرف میان وعده های پر کالری است. همچنین جویدن آدامس به سیستم گوارشی کمک کرده و هضم غذا را آسانتر می کند. می توانید هنگام غذا پختن، تلویزیون دیدن و حتی در مهمانی ها برای جلوگیری از خوردن تنقلات، خود را با جویدن آدامس سرگرم کنید.

پنج وعده غذایی میل کنید.

با میل کردن پنج وعده غذایی کوچک، دیگر خود را با تنقلات و میان وعده های ناسالم سیر نخواهید کرد. ساعت خاصی را برای سرو کردن غذا در نظر بگیرید و هیچ کدام از وعده ها (بخصوص صبحانه) را از دست ندهید.



ولـی خـدائیـش راه حـل هـای خـوبیـن

زرشـک!
عـاغـا عشخ مـن متـولـد 19مهـره!(لی رو میگـم،البتـه بـه هجـری ولـی به میلـادی 7فوریـه س)
هیچـی دیگـه....

خـوب.....

یـدیقـه اینـو بنـگـر:


خـخـخ،نـظـر یـادتـون نره،تـو نـظـر سـنـجـی شـرکـت کنیـن



cm : پُستِ ثآبِـــت:)
last edited : دوشنبه 14 بهمن 1392 07:48 ب.ظ